مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از این موضوع که هیچ قدرتی نمیتواند افسار نخستوزیر رژیم را بکشد، ابراز تأسف کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: اعضای این کمیسیون در جلسه امروز پاسخی قاطع و عبرتآموز به رژیم صهیونیستی را مطالبه کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن جنایتهای رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، بر حمایت کامل مجلس شورای اسلامی از جبهه مقاومت تاکید کرد.
اهر- راهپیمایی مردم اهر در محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس باحضور پرتعداد و پرشور مردم این منطقه برگزار شد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: هیولای صهیونیسم تهدیدی برای همه جهان است.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: کشورهای اروپایی و آمریکا نمیتوانند به کشور مقتدر ایران به چشم مستعمره نگاه کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ه حملات صهیونیستها به بیروت واکنش نشان داد.
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه پس از ایراد سخنرانی در جلسه ویژه شورای امنیت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: جهان باید برخیزد و این هیولای خونخوار را که دستکمی از هیتلر ، متوقف کند.
رژیم صهیونیستی از بعداز ظهر دیروز جمعه که ادعای حمله به مقر حزبالله در ضاحیه بیروت را مطرح کرد؛ دستکم ۳۰ بار جنوب لبنان را هدف حملات خود قرار داده است و تا این لحظه در تقابل با جامعه بینالملل، دست از جنگافروزی نکشیده است.
رضازاده گفت: در هفته وحدت و بعد از آن صهیونیستها چندصد نفر از مسلمانان را به خاک و خون کشیدند، اما جواب لازم را در مکان و موقعیت مناسب خواهند گرفت.
وزیر خارجه کشورمان با اشاره به موج گسترده حملات اسرائیل علیه لبنان، تأکید کرد: شورای امنیت باید برای متوقف کردن رژیم اسرائیل اقدامی فوری انجام دهد و دیوان کیفری بینالمللی باید حکم بازداشت نتانیاهو و نزدیکان اصلی او را صادر کند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: حملات رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت، جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی است.
وزیر امور خارجه ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در کنار لبنان و مقاومت خواهد بود.
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل گفت: نتانیاهو و باند جنایتکار او باید بهخاطر هولناکترین جنایات دستگیر و محاکمه میشدند.
وزیر خارجه کشورمان در شورای امنیت گفت: ما خیلی صحبت کردیم از درد و رنجی که مردم غزه می کشند اما هیچ اقدامی از سوی شورای امنیت صورت نگرفته است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل در ارتباط با تحولات غزه و لبنان گفت: اکثریت بمبهایی که صهیونیستها از آنها برای کشتار در غزه و لبنان استفاده میکنند، ساخت آمریکاست.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: «اکثر بمبهایی که صهیونیستها از آنها برای کشتار در غزه و لبنان استفاده میکنند، ساخت آمریکا است».
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله هوایی وحشیانه بعد از ظهر جمعه ۶ مهرماه رژیم صهیونیستی به چند ساختمان مسکونی در منطقه ضاحیه بیروت را به شدت محکوم کرد.
دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی، گفت: اگر امروز از مقاومت دفاع میکنیم به امنیت ملی ایران مربوط است.
کاظم غریب آبادی گفت: شورای امنیت سازمان ملل متحد باید ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد، تحریمهای مؤثری را علیه رژیم اسرائیل اعمال کند.
رئیسجمهور کشورمان با محکوم کردن حملات بیروت، گفت: جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و لبنان، نشانهای از استیصال جامعه جهانی در متوقف کردن ماشین تروریسم دولتی است و ثابت کرد که این رژیم بزرگترین تهدیدکننده صلح و امنیت منطقهای و بینالمللی است.
تمام اخبار، مطالب و مقالاتی که نمی خواهید از دست بدهید،
مستقیم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.