به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۹ دی ماه) صحن مجلس، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز قیام مردم قم، گفت: سالروز قیام خونین مردم قم را به مردم عزیز این شهر که همیشه پیشتاز بوده‌اند، تبریک و تهنیت می‌گویم و یاد و خاطره شهدای گرانقدر این روز عزیز را گرامی می‌دارم.