به گزارش خبرگزاری آنا، فاطمه مهاجرانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«‏ظرفیت نصب‌شده تولید برق تجدیدپذیر در ایران که در ابتدای دولت چهاردهم ۱۲۳۱ مگاوات بود، در پایان آذرماه با افزایش ۲۸۹ مگاواتی به ۱۵۲۰ مگاوات رسیده؛ این یعنی افزایش ۲۳ درصد تولید در کمتر از ۵ ماه.

حفظ محیط زیست نباید شعاری باشد. تفکری است که در تصمیم‌گیری مدیریت کلان باید جاری باشد.»

انتهای پیام/