به گزارش خبرگزاری آنا، سید عبدالملک الحوثی در ابتدای سخنرانی امروز خود حلول ماه مبارک رجب را به امت اسلام و ملت یمن تبریک گفت.

وی در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت اکنون پانزده ماه است که رژیم اشغالگر در غزه مرتکب جنایت می شود.

رهبر انصارالله افزود: دشمن با سوزاندن و ویروانی کامل بیمارستان کمال عدوان، یکی از فجیع ترین جنایت خود را مرتکب شده است.

در حال تکمیل...

انتهای پیام/