به گزارش خبرگزاری آنا، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن عصر امروز (پنجشنبه) در رابطه با آخرین تحولات منطقه اظهارکرد: رژیم صهیونیستی ۹۵ درصد از قنیطره را اشغال کرده و تجاوزات در ریف دمشق ادامه دارد.
وی با تأکید بر اینکه خوی تجاوزگری رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد، افزود: این رژیم با حملات مکرر به سوریه، تجاوزگریهای خود را در این منطقه تشدید کرده است.
عبدالملک بدرالدین الحوثی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی توانسته است بر بخش بزرگی از استان قنیطره تسلط یابد و آن را اشغال کند. بر اساس اطلاعات و اخبار موجود، ۹۵ درصد از این استان در اختیار این رژیم قرار گرفته است و تنها ۵ درصد از آن باقی مانده که بسیار ناچیز است.
رهبر انصارالله یمن گفت: همچنین، در حومه دمشق، بهویژه در اطراف ریف دمشق، اشغالگریهای رژیم صهیونیستی در مناطق جنوبی سوریه ادامه دارد. این اقدامات نشاندهنده سیاستهای توسعهطلبانه و تجاوزگرانه این رژیم است.
در حال بهروزرسانی...
انتهای پیام/