سیدکمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در گفت‌و‌گو با شبکه المیادین تاکید کرد: آماده مذاکره و در عین حال مقاومت در برابر فشار‌ها هستیم.

خرازی افزود: گام‌های خود را متناسب با نوع سیاست دولت جدید آمریکا، مشخص خواهیم کرد.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ادامه داد: تهران به هر اقدامی علیه خود با اقدامات متقابل پاسخ خواهد داد.