رضا امیری مقدم، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در واکنش به شهادت ۱۶ تن از نیرو‌های امنیتی پاکستان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از شنیدن خبر شهادت ۱۶ نیروی امنیتی پاکستان در حمله تروریستی در «خیبر پختونخوا» ناراحت شدم.

وی ادامه داد: از صمیم قلب به دولت، ارتش و مردم پاکستان به ویژه خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست داده‌اند، تسلیت می‌گویم. از خداوند متعال برای شهدا علو درجات و برای خانواده‌های داغدار صبر و شکیبایی مسئلت دارم.