به گزارش خبرگزاری آنا، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور پس از بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های صنعت‌و‌معدن در رشد اقتصادی اظهارکرد: یکی از اولویت‌های دولت، تلاش برای رفع ناترازی‌های حوزه انرژی با حضور دانشگاهیان و متخصصان حوزه است.

وی با اینکه اینکه ۹۰ درصد آب بازیافتی را مصرف می‌کنیم فاجعه‌بار است‌، تأکید کرد: کمبود گاز و برق در کشور داریم، اما هوای سالن‌های نمایشگاه گرم‌تر از حدی است که مجبور می‌شویم کاپشن را از تن در بیاوریم.

پزشکیان گفت: ۳ برابر میانگین دنیا، گاز و برق مصرف می‌کنیم. این در حالی است که برای صنایع، کمبود گاز و برق داریم.

 

انتهای پیام/