به گزارش خبرگزاری آنا، برخی رسانه‌ها از ورود شماری از عناصر مسلح به ساختمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داده‌اند.

این اقدام پس از تصرف دمشق و سقوط دولت سوریه به ریاست «بشار اسد» توسط مخالفان مسلح صورت گرفت.

انتهای پیام/