عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد امروز (شنبه ۱۷ آذر) بغداد را به مقصد دوحه ترک کرد.

عراقچی در دوحه قطر علاوه بر دیدارهای دوجانبه، در نشست دوحه ( دوحه فروم) شرکت می‌کند.

نشست دوحه قرار است در هفدهم و هجدهم آذر (روزهای شنبه و یکشنبه) در پایتخت قطر برگزار شود.

عراقچی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت اعلام کرد: در دوحه نشست وزرای خارجه آستانه به علت حضور وزرای خارجه ایران، ترکیه و روسیه در اجلاس دوحه برگزار می‌شود البته قطر در این نشست حضور نخواهد داشت و چون این وزرا در دوحه هستند، نشست را آنجا برگزار می‌کنیم.