به گزارش خبرگزاری آنا، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«آن چه در هیئت دولت مصوب شد، رفع ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل بود و در مورد نرخ تعرفه واردات اشتباهی رخ داده که به زودی اصلاح و به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.»

 ظهر دیروز متنی از تصویب‌نامه هیئت وزیران درباره لغو ممنوعیت واردات محصولات گوشی اپل منتشر شد و در آن آمده بود که «واردات تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل با سود بازرگانی ۹۶ درصد مجاز می‌باشد».

انتهای پیام/