به گزارش خبرگزاری آنا، مصوبه هیئت وزیران در خصوص واردات و تعرفه رجیستری آیفون ابلاغ شد: سود بازرگانی واردات آیفون ۹۶ درصد تعیین شد.

سود بازرگانی واردات آیفون ۹۶ درصد تعیین شد +سند

انتهای پیام/