سود بازرگانی واردات آیفون ۹۶ درصد تعیین شد +سند سیاسی ۱۴۰۳/۰۸/۰۹ به گزارش خبرگزاری آنا، مصوبه هیئت وزیران در خصوص واردات و تعرفه رجیستری آیفون ابلاغ شد: سود بازرگانی واردات آیفون ۹۶ درصد تعیین شد. انتهای پیام/ منبع: خبرگزاری آنا