به گزارش خبرگزاری آنا، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با همراهی جمعی از مدیران صنعت هستهای کشور و مسوولان شهرستان ساوه، از روند اجرای پروژه صنعتی برای تصفیه پساب شهر صنعتی کاوه با استفاده از فناوری پلاسما بازدید کرد و در جریان آخرین پیشرفتهای این پروژه قرار گرفت.
این بازدید با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه صنعتی حوزه فناوری پلاسما انجام شد.
انتهای پیام/