به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در ادامه دیدارهای دوجانبه در جریان سفر به روسیه و در حاشیه اجلاس سران عضو بریکس با رئیس‌جمهور بولیوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار درخصوص روابط دو کشور بحث و تبادل نظر شد.