به گزارش خبرگزاری آنا، نارندرا مودی که به منظور شرکت در نشست سران گروه اقتصادهای نوظهور موسوم به بریکس به کازان روسیه سفر کرده است، با مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران دیدار و گفتوگو کرد.
مودی پس از این دیدار در فضای مجازی به زبان فارسی نوشت: جلسه بسیار خوبی با رئیس جمهور ایران، آقای مسعود پزشکیان داشتم. گستره کامل روابط بین دو کشور ما را مورد بررسی قرار دادیم.
1و در ادامه نوشت: همچنین (در این دیدار) درباره راه های تعمیق روابط در بخش های بسیار پیشرفته و نوین گفتوگو کردیم.
انتهای پیام/
