حسین زنجانی کاردار موقت سفارت جمهوری اسلامی ایران در پیونگ یانگ در دیدار با مقامات ارشد وزارت امور خارجه کره شمالی درباره تحولات مربوط به شبه جزیره کره و تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه گفتگو شد.

لزوم محکومیت اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی آن هم با حمایت و پشتیبانی مستقیم آمریکا در این دیدار‌ها مورد تأکید قرار گرفت.

موضوعات مورد علاقه دو طرف و راه‌های گسترش روابط بین ایران و کره شمالی از دیگر مباحث مورد گفتگو در این دیدار‌ها بود.

پس از پایان همه‌گیری کرونا و برقراری تسهیلات برای عبور و مرور مرزی توسط دولت کره شمالی، فعالیت‌های دیپلماتیک سفارت ایران در پیونگ یانگ از سر گرفته شد.