به گزارش خبرگزاری آنا، سید‌عباس عراقچی وزیر خارجه کشورمان و شیخ محمد‌ بن عبدالرحمن آل ثانی نخست‎وزیر و وزیر خارجه قطر، در دوحه با یکدیدگر دیدار و رایزنی کرده بودند.

پیشتر اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با انتشار پیامی در شبکه شبکه اجتماعی ایکس از تدارک برای انجام این دیدار خبر داده بود.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر منطقه‌ای خود به منظور دیدار و رایزنی با مقامات قطر شامگاه چهارشنبه ۱۸ مهرماه وارد دوحه پایتخت قطر شد.

این دیپلمات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران پیش از سفر به قطر به ریاض رفته و با همتای سعودی خود و همچنین محمد بن سلمان ولی عهد عربستان دیدار و رایزنی کرد.

به گفته رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان، محور اصلی رایزنی‌های وی در این سفر منطقه‌ای، گفت‌وگو در مورد آخرین تحولات غزه و لبنان و تلاش برای توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی در این منطقه است.

انتهای پیام/