سفارت ایران در دمشق در پیامی در فضای مجازی اعلام کرد: هیچ شهروند ایرانی در میان شهدا و مجروحان نیست.

در این پیام آمده است: دشمن اسرائیلی بار دیگر در جریان بمباران ناجوانمردانه موشکی ساختمانی در دمشق جنایت دیگری را مرتکب شد و زنان و کودکان بی گناه را به شهادت رساند.  سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی اعلام می‌دارد که در بین شهدا و مجروحان هیچ شهروند ایرانی وجود ندارد.