به گزارش خبرگزاری آنا، امیرسعید ایروانی، نمایندگی ایران نزد سازمان ملل متحد در پاسخ به سوال رسانه‌های آمریکایی درباره ابعاد پاسخ مجدد ایران به شرارت جدید رژیم گفت: پاسخ ما صرفاً به تجاوزگر خواهد بود. چنانچه در این میان کشوری به تجاوزگر کمک کند، آن کشور هم شریک جرم و هدف مشروع تلقی خواهد شد. 

وی تأکید کرد: توصیه ما این است که وارد تقابل رژیم اسرائیل و ایران نشوند و خود را از این معرکه کنار بکشند.

انتهای پیام/