به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر مؤمنی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیأت دولت امروز چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران، گفت: موضوع طرد اتباع بیگانه در دستورکار ماست. این موضوع در حال پیگیری است. ضمن آنکه ما به هیچ‌وجه مهاجرستیزی نداریم ولی مسأله این است که کشور تحمل این حضور گسترده از مهاجر را ندارد و یارانه‌ها و منابع کشور مصروف می‌شود.

وی افزود: با همکاری با فراجا و سایر دستگاه‌ها این کار را دنبال می‌کنیم و باید خروج اتباع از کشور صورت بگیرد.

در حال تکمیل...