به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه با انتشار پیامی حادثه غم‌انگیز معدن در طبس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از شنیدن خبر غم‌انگیز حادثه انفجار در معدن زغال سنگ طبس که طی آن جمع زیادی از معدنچیان خدوم و سختکوش کشورمان جان خود را از دست دادند، عمیقاً متاسف و متأثر شدم.

امیدوارم با لطف الهی و تلاش‌های فداکارانه امدادگران، خبرهای خوبی از نجات افراد محبوس شده در معدن دریافت کنیم.
اینجانب ضمن ابراز همدردی قلبی و تسلیت به مردم عزیز ایران بویژه خانواده‌های داغدار و نیز اهالی خونگرم استان خراسان جنوبی، از خداوند بزرگ برای درگذشتگان این حادثه تلخ و جانگداز رحمت و مغفرت واسعه و علو درجات، برای بازماندگان صبر و اجر و برای مصدومان شفای عاجل مسئلت می‌کنم.

سیدعباس عراقچی
وزیر امور خارجه