به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی، با انتشار پیامی در شبکه اکس نوشت: «با محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بر اهمیت حفظ تعاملاتمان توافق کردیم».
وی افزود: «بهزودی برای انجام دیدارهای مهم سیاسی و فنی به تهران سفر میکنم».
این اولین سفر مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی پس از بر سر کار آمدن مسعود پزشکیان بهعنوان رئیسجمهور جدید ایران است.
در توئیت دیگری از وی نقل شده است که سه سال و نیم است خبری از پیشرفت برنامه اتمی ایران ندارد.
دیدار رافائل گروسی و محمد اسلامی در نخستین روز از شصتوهشتمین نشست سالانه کنفرانس عمومی آژانس بینالمللی انرژی اتمی در وین انجام شد.
انتهای پیام/