به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود پزشکیان، رئیسجمهور کشورمان پس از دیدار با مقامات عراقی و امضاء تفاهمات صورت گرفته بین دو کشور وارد اقلیم کردستان عراق شد و اظهارکرد: در حال حاضر روابط ایران و کردستان خوب است. در تلاشیم آن را تقویت کنیم.
وی افزود: در این سفر از اقلیم کردستان بازدید میکنیم و در آنجا رایزنیهایی خواهیم داشت. قصد داریم ارتباطات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی دوجانبه را گسترش دهیم.
به گزارش آنا، در سفر پزشکیان به عراق و پس از دیدار با السودانی نخست وزیر و دیگر مقامات این کشور، ۱۴ یادداشت و تفاهمنامه بین ایران و عراق توسط پزشکیان و السودانی به امضاء رسید.
انتهای پیام/