به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تجلیل از پزشکان و داروسازان عصر (یکشنبه) ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۳ با حضور مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور و محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن اجلاس سران برگزار شد.