عبدالله علی الیحیا وزیر امور خارجه کویت در تماس تلفنی با سید عباس عراقچی، انتخاب وی به عنوان وزیر امور خارجه کشورمان را تبریک گفت و برای وی در این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه کویت در این گفتگو با اشاره به اراده کشورش برای تداوم روند توسعه و گسترش روابط بین تهران و کویت، بر اهمیت تداوم گفتگو‌های سیاسی میان دو کشور تاکید کرد.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه نیز ضمن تشکر از تبریک همتای کویتی خود تاکید کرد: تهران از گسترش روابط میان دو کشور در تمامی ابعاد استقبال می‌کند.

وی با اشاره به پیچیدگی تحولات در منطقه غرب آسیا، تداوم مشورت‌های سیاسی بین دو کشور را ضروری و سازنده توصیف کرد.