به گزارش خبرگزاری مهر، نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در مورد حضور نماینده‌ای از ایران برای گفتگو با آمریکا جهت آتش بس، اعلام کرد: ما حضوری در گفتگوهای غیرمستقیم آتش‌بس که با میانجی‌گری مصر، قطر و آمریکا میان حماس و رژیم صورت می‌گیرد نداشتیم، و بنای حضور هم نداریم.