به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل روز سه‌شنبه به‌وقت محلی در پاسخ به سؤالات خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا ایران برای شرکت در گفتگوهای آتش‌بس، نماینده‌ای اعزام خواهد کرد یا خیر، گفت: «ما حضوری در گفتگوهای غیرمستقیم آتش‌بس که با میانجی‌گری مصر، قطر و آمریکا میان حماس و رژیم صورت می‌گیرد نداشتیم، و بنای حضور هم نداریم.»

انتهای پیام/