به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رژیم صهیونیستی بامداد شنبه با بمباران یک مدرسه دیگر در نوار غزه، دهها آواره فلسطینی را شهید و مجروح کرد.
دفاع مدنی غزه اعلام کرد که در این جنایت جدید صهیونیستها که در مدرسه «التابعین» در خیابان «النفق» واقع در محله «الدرج» در مرکز شهر غزه روی داد، بیش از ۴۰ نفر به شهادت رسیدهاند.
ساعاتی بعد، شبکه الجزیره هم اعلام کرد که در این جنایت بیش از ۱۰۰ فلسطینی شهید و دهها نفر مجروح شد.
بر اساس این گزارش، پس از بمباران این مدرسه، آتشسوزی شدیدی روی داد و پیکرهای بسیاری از شهدا در آتش سوخت.
جنبش جهاد اسلامی جنایت هولناک امروز ارتش اشغالگر در مدرسه التابعین غزه را که در هنگام نماز صبح رخ داد، «جنایت جنگی تمامعیار» توصیف کرد.
در بیانیه جهاد اسلامی آمده است که «انتخاب زمان نماز صبح برای انجام این کشتار هولناک، مؤید این است که دشمن قصد داشته بیشترین تعداد ممکن را در بین غیرنظامیان اعم از کودکان و سالمندان به شهادت برساند».
این جنبش تاکید کرد که تداوم بمبارانهای مدارس و هدف قرار دادن آوارگان و پناهگاهها از سوی اسرائیل، گواه نسلکشی مردم نوار غزه به دست این رژیم است.
انتهای پیام/