به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از آناتولی، ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) از ورود جنگنده‌های اف-۲۲ به منطقه خبر داد.

به ادعای سنتکام، این بخشی از تغییر آرایش نظامی آمریکا در راستای کاهش تشدید تنش احتمالی میان ایران و اسرئیل است.

هم‌زمان، خبر‌ها حاکی از آن است که «مایکل کوریلا» فرمانده سنتکام، که وظیفه نظارت بر نیرو‌های ارتش آمریکا در منطقه غرب آسیا را بر عهده دارد، برای دومین بار طی چهار روز گذشته راهی فلسطین اشغالی شده است. 

این سفر در بحبوحه افزایش نگرانی‌ها در فلسطین اشغالی از ابهام پیرامون زمان و نحوه پاسخ احتمالی ایران به رژیم صهیونیستی در انتقام ترور «اسماعیل هنیه» رهبر حماس در تهران انجام می‌شود.

انتهای پیام/