گروه دوم‌ کادر سرپرستی، پزشکی، مربیان و ملی پوشان تیم‌های ملی تیراندازی، تیراندازی با کمان، تنیس روی میز، ژیمناستیک و قایقرانی که صبح امروز جهت حضور در سی و سومین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ عازم فرانسه شده بودند با استقبال محمد امین نژاد سفیر کشورمان در فرانسه وارد پاریس شدند.

بعد از نخستین گروه کادر سرپرستی و تیم ملی شمشیر بازی که سه شنبه گذشته وارد پاریس شد، این دومین گروه کاروان ورزشی کشورمان است که بعد از ظهر امروز وارد محل برگزاری بازی‌های المپیک گردید.