حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار نمایندگان با رهبر انقلاب گفت: نمایندگان مجلس در روز یکشنبه (۳۱ تیر) به دیدار رهبر انقلاب می‌روند.

وی اظهار کرد: دیدار نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب براساس دیدار سالیانه نمایندگان با مقام معظم رهبری است و از آنجا که مجلس دوازدهم تازه آغاز به‌کار کرده توصیه‌ها و رهنمود‌های ایشان نقشه راه مجلس است.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس افزود: دیدار نمایندگان مجلس در سال اول مهم است، چون خط مشی کلی مجلس با توجه به رهنمود‌های رهبر انقلاب تعیین می‌شود.

حجت‌الاسلام سلیمی اظهار کرد: آقای پزشکیان هنوز نماینده مجلس است و می‌تواند در جلسه نمایندگان مجلس دوازدهم با رهبر انقلاب حضور داشته باشد و به نظرم تشریف می‌آورند. 

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: در روز یکشنبه ابتدا اول وقت جلسه علنی مجلس برگزار می‌شود سپس نمایندگان به دیدار حضرت آقا می‌روند سپس در بعدازظهر در جلسات کمیسیون‌های مجلس حاضر می‌شوند.