ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن محوطه مدرسه القاهره در شهر غزه، جنایت هولناک دیگری را رقم زد و جمع زیادی از شهروندان بیگناه را به‌طرز فجیعی به خاک و خون کشید».

در این حمله تاکنون ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و شمار دیگری نیز مجروح شده‌اند.

کنعانی  افزود: «سکوت و بی‌عملی دولت‌ها و مجامع بین‌المللی در مقابل این همه قساوت و بی‌رحمی و جنایت ضدبشری صهیونیست‌ها، عملا بازگذاشتن دست جلادان خون آشام در تداوم نسل‌کُشی جاری در نوار غزه است».

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران تاکید کرد: «مدعیان دروغین حقوق‌بشر و صادرکنندگان تسلیحات برای این رژیم، همدست و شریک کامل جنایتکاران صهیونیست در کشتار جمعی فلسطینیان هستند».