به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،علیرضا علیزاده که با مسئولان باشگاه تراکتور توافق کرده بود بعد از مشکلات قراردادی و پیگیری باشگاه گل گهر مجددا در جمع سیرجانی ها باقی ماند.
گفتنی است مهدی تارتار چند روز قبل به عنوان سرمربی گل گهر انتخاب شد.
انتهای پیام/