به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشاد فرجی که برای ادامه همکای با باشگاه پرسپولیس روز گذشته به توافق رسیده بود امروز در محل باشگاه حاضر شد و قرارداد خود را به طور رسمی امضا کرد. 

انتهای پیام/