به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی برابر ازبکستان اظهار کرد: زیاد عادت ندارم گلگی کنم. این گلگی بالاتر از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش است. شخص آقایان هاشمی و تاج زحمات خود را می‌کشند. در سفری که به هنگ‌کنگ رفتیم واقعاً اذیت شدیم و همکاری لازم با ما نشد در حالی که دو ماه جلوتر نامه زده بودیم. مسئله من وضع بدنی تیم و ریکاوری پس از بازی است.

سرمربی تیم ملی افزود: متأسفانه دیروز سعید مهری را از دست دادیم. علت هم پروازهای بوده که نباید انجام می‌شده، هر چند باید از شرکت ماهان تشکر کنیم. ولی شأن و شخصیت تیم ملی بالاتر از این حرف‌هاست. خیلی جالب است در ترانزیت وقتی یک مسافر ما را با این وضعیت دید، گفت باید تیم ملی با این وضعیت سفر کند. چطور با چارتر نرفتید.

وی افزود:خواهش ما این است در مرحله سوم گروهی واقعاً به فکر تیم ملی کشورشان باشند. چون فوتبال باعث شادی و خوشحالی مردم می‌شود و تنها کاری که می‌توانیم بکنیم از طریق فوتبال است. مردم حق دارند و فوتبال بخشی از مشکلات را حل می‌کند. مسئولین به فکر تیم ملی کشورشان باشند چون بچه‌ها مخلصانه در خدمت تیم کشورشان هستند.

وی ادامه داد:  شرایط الان با قبلاً قابل قیاس نیست. خیلی متفاوت شده ولی بچه‌ها انرژی و تلاش بیشتری می‌گذارند. من از تک تک آنها ممنونم. در مورد بازی که مستحضر هستید ازبکستان یکی از قدرت‌های فوتبال آسیا شده است. فوتبال خیلی نزدیک شده و نتایج در حام ملت‌ها و بازی‌های مقدماتی انتخابی جام جهانی نزدیک است. ولی ازبکستان 10 تا 12 سال است که سرمایه‌گذاری کرده مخصوصاً در بخش پایه‌ها خیلی پیشرفت خوبی کرده، به فکر هستند و تیم بزرگسالان هم نشئت گرفته از سرمایه‌گذاری انجام شده است. پس بازی خیلی سختی داریم ولی تیم ملی با وجود اینکه یک مقدار خسته شده ولی با برنامه‌ریزی خوب و ریکاوری مکملی که انجام شده، یک مقدار از لحاظ بدنی بهتر شده است. چهار ساعت و نیم فاصله زمانی بوده و تغییرات زمانی هم به تیم ملی لطمه زد.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: با وجود همکاری شرکت ماهان، ما روزی که رسیدیم 5 صبح بود. درست دو روز را از دست دادیم. با همه این‌ها امیدوارم با یک بازی خوب و برنامه‌ریزی که صورت گرفته، ان‌شاءالله 3 امتیاز بازی را بگیریم. فکر می‌کنم نتایج خیلی خوبی در این مرحله گرفتیم. جوری که دو بازی مانده صعودمان حتمی شده بود و به مرحله سوم انتخابی جام جهانی رتیم. بازهم خواهشم از مسئولان این است که با تیم‌های قوی‌تری بازی داریم و به تیم ملی برسند. شرایط دشوارتر شده است.

ادامه دارد...

انتهای پیام/