به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان گفت: باید از اصحاب رسانه که با نقد خود باعث پیشرفت ما شده اند، تشکر کنم. مطلب دیگر من گلایه است که مربوط به بالاتر از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان می‌شود چون می دانم چقدر مهدی تاج و هاشمی کمک می‌کنند. با این حال در سفری که به هنگ کنگ داشتیم هیچکس با ما همکاری نکرد.

سعید مهری را برای دیدار با ازبکستان نداریم

او ادامه داد: دغدغه ام ریکاوری بازیکنان است که همین باعث شد روز گذشته یک بازیکن مصدوم شود و سعید مهری را از دست دادیم.

ادامه دارد