به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان گفت: مس رفسنجان نسبت به نیم فصل اول مدل بازی کردن خود را عوض کرده و خیلی تیم خوبی هستند. بازی سختی داریم و امیدوارم بازی خوبی باشد و بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و جشن قهرمانی را مقابل هواداران برگزار کنیم.
وی افزود: می دانم که فردا هواداران استادیوم را پرمی کنند و این مسئولیت ما را بیشتر می کند که هم بازی خوب انجام دهیم و هم نتیجه بگیریم. امیدوارم آنهایی که در ورزشگاه هستند و انهایی هم که نیستند انرژی مثبت خود را برای ما بفرستند تا نتیجه خوبی بگیریم.
سرمربی پرسپولیس در مورد انتقادات اعضای رقیب به بازی های سرخپوشان گفت: جواب سوال شما را فکر می کنم در برخورد تیم ما با حرف هایی که نزدند داده باشیم. اگر تیم مقابل و یا حریفمان در مورد مسائل چیز فنی بخواهد بگوید حتما جواب می دهیم اما در مورد مسائل غیر فنی جوابی نداریم و نتایجمان مشخص است.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه به این فکر کرده که ممکن است فردا اتفاق تلخی برای این تیم رخ دهد، عنوان کرد:
انتهای پیام/