به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ترابی هافبک نلی‌پوش پرسپولیس با انتشار دلنوشته‌ای در خصوص شهادت آیت الله رئیسی، غم و اندوه خود را بابت شهادت شهید جمهور ابراز کرد.

دلنوشته مهدی ترابی به مناسب شهادت آیت الله رئیسی

انتهای پیام/