به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های سنگنوردی انتخابی المپیک از امروز پنجشنبه با برگزاری مسابقات ماده بولدرینگ در شانگهای چین آغاز شد.

الناز رکابی تنها نماینده ایران در ماده لید - بولدر بود که در رقابت با دیگر شرکت کنندگان به عنوان هفدهم دست یافت.

وی‌فردا در مسابقات ماده لید با حریفان به رقابت خواهد پرداخت.