به گزارش خبرنگار مهر، زهرا اینچه درگاهی در پایان رأی گیری مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: از اعتماد و رأی قاطع شما تشکر می‌کنم. از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به خاطر اینکه آرامش را به خانواده ژیمناستیک برگرداندند تشکر می‌کنم.

وی در ادامه خطاب به اعضای مجمع گفت: من صحبت‌هایم را خلاصه می‌کنم؛ دوباره کار ، دوباره موفقیت، دوباره ژیمناستیک.