روزبه چشمی بازی با فولاد را از دست داد ورزشی ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزبه چشمی مدافع تیم استقلال در بازی با ذوب آهن از کوپال ناظمی کارت زرد گرفت تا چهارکارته شود و بازی هفته آینده تیمش مقابل فولاد را از دست بدهد. انتهای پیام/ منبع: خبرگزاری آنا