به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آیین نامه‌ای، انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حضور حسین مطیعی سرپرست فدراسیون و حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بر همین اساس پس از حضور اعضا و انجام رای گیری در نهایت نتایج ذیل به دست آمد: 

حسین رسولی(رئیس کمیسیون ورزشکاران)
۱-مهدی پیرجهان(نماینده حاضر در مجمع)
۲-حسین رسولی(نماینده حاضر در مجمع)
۳-سبحان احمدی(نماینده حاضر در مجمع)
۴-تکتم دستاربندان(نماینده حاضر در مجمع)
۵-مریم کاظمی(نماینده حاضر در مجمع)
۶-حمیده اسماعیل نژاد(نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/