به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رامین رضاییان بعد از بازی با پرسپولیس در مورد برخی شعارهایی که علیه او داده می شد، گفت: برخ یاز هواداران پرسپولیس از من ناراحت بودند اما من همیشه به آنها احترام می گذارم و آنها در قلب من هستند. امروز برای تیمم با جان و دل بازی کردم.
وی در مورد اینکه درویش گفت بازیکنان سپاهان وقت تلف می کردند، گفت: نه این طور نیست.
مصاحبه کامل او را در زیر بخوانید:
انتهای پیام/