به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای فینال تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان امروز با حضور دو نماینده از کشورمان پیگیری شد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف‌ از ازبکستان و الیاس ماگمادوف‌ از روسیه را شکست داده بود در دیدار فینال به مصاف ساتی‌بالدو از قرقیزستان رفت و با قبول شکست به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی که پیش از این در برابر روشن سولیوف‌ ازبکستانی‌ و توکتوسونلو از قرقیزستان به برتری رسیده بود در دیدار پایانی مقابل رمضان‌ دادایف‌ از روسیه شکست خورد و به مدال نقره رضایت داد.

پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود.

با این حساب تیم ۱۱ نفره ایران در این رقابتها با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

مهدی پرویزی، مصطفی ریگی، پوریا عبدالمالکی، دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، محمد نورانی، کسری طهماسبی، میثم قشلاقی، سالار رادمرد، علی فتحی و روزبه صفری؛ بوکسورهای اعزامی ایران به این تورنمنت بودند.

فونتانا سرمربی کوبایی تیم ملی به‌همراه فونتس و مهدی طلوتی نیز اعضای کادر فنی تیم ملی بودند.