به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر گفت: همیشه بعد از توقف طولانی مدت به دلیل فیفادی و تعطیلات عید سختی هایی برای ما دارد. همه تیم ها وقت کافی داشتند که تمرین کنند واین قسمت آخر لیگ است که برگزار می شود. 9 بازی تا پایان لیگ مانده و همه می دانند این بازی های آخر امتیازاتش اهمیت دارد.

انتهای پیام/