اعظم غلامی سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در مورد انصراف تیم پالایش و گاز ایلام مقابل خاتون بم در هفته گذشته که منجر به کسب 3 امتیاز برای تیم بمی شد واکنش نشان داد و گفت: برای خود ما جای سوال است که چرا باید تیم ایلام از بازی مقابل خاتون انصراف دهد. ما هم از سازمان لیگ پیگیر این موضوع شدیم اما متاسفانه جواب قانع کننده ای دریافت نکردیم. کاش یکی در این زمینه پاسخ دهد.

انتهای پیام/