به گزارش خبرنگار مهر، میثم معزی بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: در چهار روز ابتدایی از سال جدید و ایام نوروز شاهد مراجعه بیش از ۵۴ هزار نفر از هموطنان‌مان به بیمارستان‌های خوزستان بودیم که با تلاش و همت همکاران پر تلاش درمان، در اسرع وقت و در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه خدمات انجام شد.

وی اضافه کرد: از این میزان مراجعه‌های یادشده نیز ۲ هزار و ۱۰۰ نفر بستری شده‌اند که با برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده بین همه واحدهای ارائه دهنده خدمات درمانی در خصوص تخت‌های لازم برای بستری بیماران چالش خاصی نداشته‌ایم و تاکنون گزارشی در خصوص کمبود تخت دریافت نکرده‌ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از شروع طرح سلامت نوروزی تا پایان این طرح، کارشناسان به صورت گروه‌های ویژه برای بازدید از مراکز درمانی و پایش نحوه ارائه دهی خدمات درمانی فعالیت خواهند داشت.