میلاد محمدی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از مصاف تیم ملی ایران با ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: سال نو را به مردم عزیزمان تبریک می‌گویم. امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشند و طاعات و عبادات مردم عزیز هم مبارک باشد.

او درمورد جوان‌گرایی در لیست جدید تیم ملی گفت: بله خیلی‌ها آمدند و خیلی‌ها هم رفته‌اند. به بازیکنان جوانی که آمدند تبریک می‌گویم و امیدوارم که تیم ملی را نگه دارند و به اردو‌های بعدی هم دعوت شوند. به امید خدا بتوانیم همین شرایط را ادامه بدهیم و بازیکنان جوان بیایند تا به تیم ملی کمک کنند.

محمدی درباره بازی فردا گفت: همانطور که آقای قلعه‌نویی گفتند در آسیا الان همه تیم‌ها قوی شده‌اند و فردا هم یک بازی خیلی سختی داریم و امیدوارم بچه‌ها با تمام تمرکز بازی کنند تا بازی را ببریم. در جام ملت‌ها هم دیدیم که همه تیم‌ها خوب ظاهر شدند. امیدواریم که بازی به بازی خوب پیش برویم و دل مردم را شاد کنیم.