به گزارش گروه فرهنگ و جانعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کرمی‌راد با اشاره به طرح ویژه پلیس مترو برای نظارت بر تردد شهروندان در شهر زیرزمینی گفت: گشت‌های پلیس در ایستگاه‌های پرتردد و تقاطعی مترو از نیمه اسفند ماه و به ویژه در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: هر ساله از ابتدای اسفند ماه به علت خریدهای نوروزی، حجم مسافران مترو به خصوص در ایستگاه‌های منتهی به بازار و مراکز خرید افزایش می‌یابد و به منظور حفظ امنیت بیشتر شهروندان و مسافران، حضور پلیس در این ایستگاه‌ها بیشتر شده است. به گونه‌ای که مردم در ایستگاه های نزدیک مراکز خرید، به خصوص در بازار بزرگ تهران، حضور آن‌ها را احساس می‌کنند.

رئیس پلیس تهران به تمهیدات نوروزی پلیس در مترو اشاره کرد و افزود: پلیس، امور انتظامی و امنیتی را در شهر زیرزمینی پیگیری می‌کند تا از جرایمی همچون سرقت و جیب‌بری پیشگیری کند.

کرمي از حضور پررنگ پليس از نيمه دوم اسفندماه تا پايان سال خبر داد و افزود: تلاش كرده ايم با افزايش حضور ماموران پليس به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر زير ز ميني به منظور پيشگيري از جرايمي مانند سرقت و جيب بري، شهروندان با خيال آسوده تردد كنند.

انتهای پیام/