به گزارش خبرگزاری مهر، انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم نسبت به هنجار شکنی ها در شهر مقدس قم بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسمِ اللّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ، مُبیرِ الظّالِمینَ

مردم غیور و حماسه آفرین شهر مقدس قم

اکنون که دجّالان زمان با کمک جاهلان بی‌خرد، تصمیم گرفته‌اند شهر مقدس قم، این حرم آل الله علیهم‌السلام را جولانگاه کفتارصفتان بی‌آبرو قرار دهند و مسؤولان مربوطه نیز سر در لاک خود کرده و ظاهراً بنا بر ساماندهی حریم مقدس قم ندارند و مدام ملاحظات منفعلانه خود را بر امت حزب الله تحمیل می‌کنند و شورای فرهنگ عمومی استان هم ظاهراً اراده و قدرت لازم برای اصلاح امور را ندارد، نوبت آن فرا رسیده که مردم غیور قم، پس از حماسه آفرینی در انتخابات اخیر، خود به پا خیزند و ساحت قدسی شهر کریمه اهل بیت سلام‌الله‌علیها را از مظاهر بی بندوباری، فسق و فجور پاک کنند و برای همیشه به کسانی که زیر سایه حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به همه مقدسات دهن‌کجی می‌کنند و گستاخانه حرمت سربازان حضرت ولی عصر علیه‌السلام را می‌شکنند و به عمامه رسول خدا صلی‌الله‌علیه‌وآله توهین می‌کنند، بفهمانند که قم جای اراذل و اوباش بی‌هویت و بی‌حیا نیست.

انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم با اعلام اینکه صبر امت حزب‌الله از این همه انفعال و وادادگی مسؤولان مربوطه، به سر آمده، به معدود عمامه‌به‌سرهایی که لباس دین را دزدیده‌اند و مدام با کوچک‌ترین بهانه‌ای با لفاظی و سفسطه علیه جریان دین‌مدار جامعه عقده‌گشایی می‌کنند و با نفرت‌پراکنی علیه جریان انقلابی، به دنبال تئوریزه کردن بی‌حیایی در جامعه هستند، هشدار می‌دهد که اینجا همان شهری است که در دفاع از روحانیت و مرجعیت، جان خود را بذل اسلام و انقلاب می‌کند؛ از این رو دست از این همه نفاق و خیانت بردارند و اگر فهم درستی از گزاره‌های دینی ندارند، لااقل مهر سکوت بر قلم و زبان نامبارک خود بزنند.